Wat vinden onze klanten? Bekijk de verbetermeter

Bij TIKO vinden we het belangrijk precies te weten hoe onze klanten de opvang ervaren. We werken daarom met de zogeheten VerbeterMeter.

VerbeterMeter is een webbased kwaliteitssysteem waarmee de kwaliteit van een organisatie in de kinderopvang in kaart gebracht wordt. Dit gebeurt door Vyvoj, een organisatie met jarenlange ervaring met kwaliteitsonderzoek en benchmark in de kinderopvang.

De VerbeterMeter meet het hele jaar door de tevredenheid over de kwaliteit van onze dienstverlening. Dat gaat volledig automatisch.

Uw antwoord geeft ons verbeterpunten

Ouders krijgen korte vragenlijsten gericht op de specifieke situatie: kennismaking, wennen, overgang naar nieuwe groep, korte jaarlijkse algemene vragenlijst en exit-onderzoek. Resultaten zijn altijd al la minute in te zien. Per locatie kan de ontwikkeling gevolgd worden en kunnen verbeterpunten doorgevoerd worden. Zo houden we voortdurend in beeld wat u vindt van de opvang.

En, belangrijker nog, zo kunnen we onmiddellijk actie ondernemen om verbeteringen aan te brengen als dat nodig is! De (anonieme) resultaten worden ook besproken met de medewerkers van de locatie.

Er wordt gebruik gemaakt van verschillende vragenlijsten. De vragenlijsten zijn waar nodig toegespitst op kinderdagverblijf, gastouderopvang en BSO.

Onze kwaliteit ook inzichtelijk voor u

Ook u kunt nu zien hoe het met de kwaliteit bij TIKO is gesteld! In het kader rechtsboven krijgt u een indruk van de actuele resultaten van de tevredenheidsmeting. Hij wordt automatisch bijgewerkt als er een lijst door een ouder is ingevuld!

Wilt u meer weten?

Heeft u vragen of opmerkingen over onze verbetermeter? Neem dan contact op met Petra Dijkstra, hoofd kinderopvang. Tel. 0511 – 45 44 09.

Button-contactButton-informatieButton-aanmelden